یکی از مزایان آینه دکوراتیو این است که به عنوان یک کالای لوکس در آینه کاری مدرن استفاده می شود. اخیراً در صنعت آینه دکوراتیو آینه هایی و نیز پا به عرصه طراحی معماران گذاشته است.جای خود را در صنعت آینه مدرن باز کرده است.

آینه‌های دکوراتیو در ساختمان جای خود را باز کرده است به طوری که یک جنس جداناپذیر در خانه‌ها و مورد توجه معماران داخلی قرار گرفته است. یکی از جدیدترین وسایل تزئينی در طراحی داخلی و دکوراسیون منازل مسکونی و تجاری و مدرن منازل لوکس و لاکچری محسوب می‌شود.استفاده از آینه در طراحی داخلی علاوه بر این که فضا را بزرگتر کرده می‌توان با انعکاس نور شده و فضا روشن‌تر می‌کند.آینه دکوراتیو در ۵ سال اخیر با پیشرفت چشم‌گیری در طراحی و دیزاین باعث ست شدن در معماری و صنعت طراحی شده است باعث زیبایی سالن‌ها و لابی‌های ساختمان‌ها و آرایاشگاه ها و شوروم‌ها شده است.

 

تنوع آینه های دکوراتیو

این آینه‌ها با تلفیق چوب و آینه به اشکال مختلف و هندسی همین‌طور با تنوع رنگی بالا می‌تواند با رنگ‌بندی اجناس منازل تلفیق داشته باشد. آینه‌های دکوراتیو با طرح آینه پازلی، آینه لوزی، آینه با طرح کاشی و گرد و شش ضلعی و اشکال هندسی مختلف از پرکاربردترین آینه‌های تزیینی منازل محسوب می‌شود.

 

مزیت استفاده از آینه‌ها دکوراتیو در معماری داخلی

از بارزترین ویژگی آینه‌های تزیینی می‌توان با بزرگ کردن فضای داخلی منازل و با توجه نیاز جامعه جایگزین نقاشی در فضای آپارتمان‌ها کوچک باشد. این آینه با کم‌ترین هزینه و بهترین کیفیت و با ایده‌های نو و خلاقانه و متفاوت را در محیط‌های زندگی و منازل مسکونی داشته باشد.از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی آن می‌توان حس و دلپذیر و آرامش را به انسان می دهد. آینه دکوراتیو با توجه به این که می‌تواند در انعکاس نور مؤثر باشد باعث روشن شدن فضای خانه‌های کم نور می‌شود. آینه تزیینی دکوراتیو می‌تواند جایگزین آینه ساده منازل و حتی آرایشگاه زنانه و دستشویی و حمام شود.این آینه‌ها هم یک جنس لوکس و لاکچری محسوب شود و هم می‌توان از آن استفاده به جای آینه ساده کرد.این آینه‌ها به وسیله دستگاه‌های برش اتوماتیک برش خورده و به صورت تکه تکه در آمده و سبب به مرحله تولید می‌رسد.

 

آینه‌های دکوراتیو را می‌توان در کجای منازل استفاده کرد؟

آینه‌های دکوراتیو را می‌توان در لابی‌های منازل در اشکال و نیز حصیری استفاده کرد. آینه تزیینی که می‌توان در اتاق خواب‌ها جایگزین کنسول‌ها، آینه شمعدان‌های قدیمی شود. آینه‌های دکوراتیو می‌تواند در بالای مبل‌ها و ناهارخوری نصب گردد. از مزیت این آیینه‌ها می‌توان تنوع بسیار بالا و همچنین ضریب امنیتی بالا اشاره کرد.آینه های دکوراتیو شامل آینه حصیری، آینه خورشیدی، آینه و نیزی، طرح های مختلف آینه پازلی را می توان نام برد.

 

آینه حصیری

آینه حصیری داد رنگ های مختلف آینه شامیاینی، آینه مس، آینه ذودی ،آینه طلایی، آینه براز قابل عرضه است. فروش آینه حصیری در ابعاد 160*100 قابل فروش است.آینه حصیری قابل استفاده در اتاق خواب و سالنها به عنوان جنس لوکس و آینده دکوراتیوا مورد استفاده است.

 

آینه شید رخ

آینه شید رخ را به آینه دیواری داد دکوراسیون داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرند.شید رخ در فارسی به معنای آفتاب رو یا همان آینه خورشیدی است. این آینه در صنعت آینه دکوراتیو را به عنوان آینه شیدرخ مورد استفاده قابل عرضه در تکرنگ یا دو رنگ قابل عرضه است. آینه و دکوراتیو می توانند به عنوان آینه های دیواری به جای تابلو و قاب عکس استفاده می شود.

 

آینه پازلی

آینه‌های پازلی می‌تواند جایگزین کاغذدیواری و دیوارپوش چوبی شود. این آینه در ابعاد و اندازه مختلف با توجه نظر معماران در گروه شیشه و آینه سیراوان تولید می‌شود. این آینه‌ها با دکور منازل هم‌رنگ و جایگزین تابلوها و بوم نقاشی‌ها شده است.