تاریخچه آینه جورچین

از سال 1970 میلادی آینه‌ها کاربرد زیادی داشت. مردم به کمک آینه می‌توانستند چهره واقعی خود را ببینند.از همان زمان آینه شهرت پیدا کرد و روز به روز کاربرد بیشتری پیدا کرد تا جایی که امروزه به عنوان دکوراسیون منازل جای خود را در معماری خانه‌ها باز کرد.

آینه جورچین (پازلی) چیست؟

این نوع آینه که اخیراً جای خود را در معماری و دکوراسیون را جای باز کرده آینه‌های به صورت و اشکال مختلف با استفاده از به روزترین دستگاههای اروپا برش خرده و با استفاده از دستگاه ابزار تراش پرداخت می‌شود. این نوع را می‌توان به صورت مربع، لوزی، مستطیل حتی ترکیب این دو نوع را اجرا کرد.آینه جورین را می‌توان با توجه به اندازه دیوارها در ابعاد و اندازه‌های مختلف برش زد و آن را آماده کرد..معماران و طراحان داخلی بر این باورند که آینه‌های جورجین جایگزین مناسبی به عنوان کاغذدیواری است از این آینه‌ها به عنوان آینه دکوراتیو می‌توان نام برد یکی دیگر از مزیت‌های آینه جورچین لوکس بودن آن است این ویژگی هم شامل زیبایی و هم شامل بزرگ کردن فضا است.

آینه جورچین (پازلی) در چند رنگ قابل عرضه است؟

این آینه‌ها رنگ مختلف از جمله سفید ، برنز، مسی، طلائی، بنفش و دودی یا همان مشکی قابل عرضه است.موارد استفاده آینه جورچین را می‌توان در منازل، فروشگاهها، دفاتر اداری، به عنوان دیوار پوش استفاده کرد.

انواع آینه جورچین:

انواع آینه جورچین را با استفاده دستگاههای cnc در هر ابعاد اندازه مختلف بنا به درخواست مشتری برش داده که می‌توان این آینه‌های در طرح مختلف برش و اجرا کرد.

1-آینه‌های جورچین لوزی

2-آینه‌های جورچین مستطیل

3- آینه جورچین مربع

4- آینه جورچین نکین (لوزی)

5- آینه جورچین نیزه‌ای

6-آینه‌ جورچین خشتی

7- آینه‌های جورچین حصیری

8- آینه‌های جورچین آکاردئونی

9- آینه‌های جورچین نامنظم

10- آینه‌های جورچین آجری

نکاتی که قبل از اجرای آینه جورچین (پازلی) باید رعایت شود:

1- ابتدا زیرکار باید کاملا یک دست و تمیز و بدون انحنا باشد.

2-حتماً ابید زیرکار آن تراز باشد.

3-حتماً باید از قرنیز، چوبی یا PVC برای پاخور نبودن آینه جورچین استفاده نمود.

4-زیرکار آینه جورچین می‌توان کناف، چوب MDF گچ یا حتی کاشی و سرامیک باشد