شیشه رنگی هستند که از یک طرف رنگ و از طرف دیگر شیشه هستند. این شیشه ها اولین بار توسط کارخانه در کشور بلژیک تولید شد. شیشه لاکوبل با بیش از پنجاه رنگ مختلف موجود می‌باشد. شیشه لاکوبل کاملاً ضد خش و دارای یک ورق PVC برای جلوگیری خطرات احتمالی مثل خش و شکست می‌باشد. مزیت دیگر این ورق PVC که شیشه موقع شسکته شدن جلوگیری از ریخته شدن و تکه تکه شدن شیشه لاکوبل می‌شود.
این شیشه‌ها در دسته شیشه‌های دکوراتیو محسوب می‌شود به طوری که طراحان داخلی تمایل بیشتری نسبت به سنگ و چوب پیدا کرده زیرا با تنوع رنگی بالایی که دارند و هم چنین انعکاس باعث روشن شدن و دل باز شدن فضای داخلی و خارجی خانه می‌شود.

مزیت شیشه‌های لاکوبل چیست؟
این شیشه را می‌توان در صورت تمایل به صورت اسلب و یا حتی جور حین برش و اجراء نمود که شیشه لاکوبل یکی از مزیت هایی که دارند باعث انعکاس شده نور فضای خانه را چندین برابر می‌کند. این شیشه نسبت به عوامل شیمیایی کاملاً مقاوم بوده مثل اسیدها و بازها و گازها غیرقابل خوردگی و سوختن می‌شود شیشه‌های لاکوبل می‌توان به صورت دوبل یا ؟ و سکوریت کرد.

شیشه لاکوبل در چه مکان هایی قابل استفاده است؟

این شیشه را می‌توان در نمای خارجی یا فضای داخلی خانه‌ها ساختمان اداری و تجاری استفاده کرد جای کاشی سنگ و ورق کامپوزیت مکان‌های داخلی به جای رنگ و گچ و یا چوب، کاشی، سرامیک ساده نمود. استیل در فود کورت‌ها مورد استفاده قرار گیرند. فودکورت‌های یکی از مکان‌ها شلوغ هر مجموعه به حساب می‌آیند به طوری که با توجه به بیشتر شدن تعداد این مکان‌ها بحث رقابت بین آنها افزایش یافته به طوری که حتماً از شیشه لاکوبل در فضا و مکان شود استفاده می‌کنند.

 

شیشه های دکوراتیو رنگی را میتوان به دو دسته تقسیم کرد:

1-دسته اول شیشه لاکوبل رنگی یک رونما هستند که نور را از خود عبور نمی‌دهند

2-دسته دوم شیشه رنگی سنتی (تر نسپرنت) که نور را از خود عبور می‌دهند.

دسته اول شیشه لاکوبل رنگی را میتوان در دکوراسیون داخلی و خارجی نما استفاده نمود جایگزین خوب مصالحی مثل سنگ، کاغذ دیواری، دیوارپوش، حتی رنگ را میتواند باشد.

از ویژگیهای برتر این محصول می‌توان قابل شستشو بودن عدم آسیب پذیری، ضد خش، تنوع رنگی بالا اشاره کرد.

مزایای شیشه لاکوبل رنگی

1-شیک و مدرن بودن

2-رفلاس نور

3-قابل استفاده

4-مقاوم در برابر رطوبت و مناطق شرجی

5-مقاومت شیمیایی بالا در برابر بازه و اسیدها

6-مقاومت خوارتی در مناطق گرمسیر

7-مقاومت در برابر اشیعه یووی

8-ضد خش بودن

شیشه لاکوبل رنگی در چه مکانهایی قابل استفاده است؟

1-دفاتر

2-آشپزخانه‌ها

3- هتل‌ها

4-پاساژها و هالهای تجاری

5-لابی

6-فروشگاههای

7-حمام و سرویسی دستشویی

8-دیوار آسانسورها

9-بین کابینت و حتی روی درب کابینت

 

جهت نصب شیشه لاکوبل چه مواردی را رعایت کنیم؟

1- زیرکار( زیرسازی) باید به گونه باشد که بدون زبری، پستی و بلندی و کوچکترین انحنا باشد.

2-زیرسازی می‌تواند از جنس (چوب MDF، کناف، گچ شیشه کننده شده، سیمان بتن اکسپوز، کاشی ، سرامیک، حتی شیشه می‌تواند باشد.

3-استفاده از چسب بدون اسید

4-سکوریت کردن شیشه در موارد خاص

5-در جاهای پررفت و آمد حتماً باید از ورق PVC یا لمینت جهت جلوگیری از شکست و سقوط احتمالی جلوگیری کنیم.

6-می‌توان برای مقاوم کردن در برابر ضربه شیشه را سکوریت کنیم.

7-حتی امکان قرنیز چوبی یا استیل برای پاخور نبودن شیشه استفاده نمود.

 

فروش شیشه لاکوبل

با توجه به این که شیشه لاکوبل شیشه ای با رنگ‌های مختلف می‌باشد این شیشه با تنوع رنگی بیش از 50 رنگ مختلف می‌تواند ارائه شود. مرکز فروش شیشه لاکوبل با توجه به این شیشه لاکوبل ؟ و فضای زیاد می‌خواهد در انبارهای بزرگ و مکان‌های پوشیده باید نگهداری شود. شیشه لاکوبل در صندوق‌های چوبی بسته بندی شده و با کاور پلاستیکی بسته بندی شده. گروه شیشه و آینه سیروان با دار بودن سوله‌های بزرگ قادر انبار کردن و دپو کردن شیشه‌های لاکوبل در مرکز فروش شیشه لاکوبل در تهران می‌باشد.

بازار شیشه لاکوبل

شیشه و آینه سیراوان در بازار شیشه لاکوبل فعالیت زیادی دارد به طوری که همکاران،انبوه سازان زیادی خواهان همکاری با این مجموعه و گروه تولیدی هستند. در بازار شیشه لاکوبل کیفیت و قیمت حرف اول و تعیین کننده در ؟ بازار شیشه لاکوبل می‌زند. گروه شیشه و آینه سیروان با دستگاه تمام اتوماتیک روز دنیا قادر به خدمات به شما مشتریان و هموطنان عزیز می‌باشد. در بازار شیشه لاکوبل تنوع رنگی بیش از 50 رنگ مختلف در بازار موجود و قابل عرضه می‌باشد.

شیشه لاکوبل دستشوئی

با توجه به این که شیشه لاکوبل ضد اسید و ضد مواد شوینده هستند به عنوان ؟ خوبی جای گزین کاشی شده به طوری مراکز تجاری حتماً از شیشه لاکوبل دستشویی در فضا خود استفاده می‌کنند.شیشه لاکوبل رنگ‌های شاد حس آرامش و دل پذیری به فضا می‌دهد این شیشه به این که سریع شسته و پاک می‌شود جای خود به کاشی و سرامیک داده است و طراحان داخلی تأکید مؤکدی به این شیشه‌ها دارند.

شیشه لاکوبل حمام

شیشه لاکوبل حمام با توجه به این که شیشه‌ها آنتی باکتریال بوده و به راحتی قابل تمیز شدن هستند می‌توانند در فضای حمام استفاده کرد یکی دیگر از مزیت آن‌ها نسبت به کاشی این است حتی آنها را می‌توان به صورت یک تکه و ؟ نصب نمود حتی بدون بند و درزی. شیشه لاکوبل حمام کاملاً ضد بخار بودن به عوامل شوینده هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

شیشه لاکوبل را می‌توان به صورت تکه کاشی با بند و درز هم کار و اجرا نمود.

شیشه لاکوبل بیمارستان

یکی از ویژگی‌های شیشه لاکوبل این است از آنتی باکترل بود به راحتی با مواد ضد عفونی کننده ضد عفونی می‌شود این شیشه با رنگ سبز حس آرامش را به بیمار القا می‌کند. شیشه لاکوبل بیمارستان را می‌تواند سکوریت و ضد شکست کرد. شیشه لاکوبل را می‌توان در اتاق عمل با توجه آن ؟ ضد میکروب ضد ویروس باشد این شیشه‌ها را می‌توان با مواد باکتری عادی کرد باکتری‌ها مکان‌های شیشه لاکوبل قابل نصب و اجراء هستند شامل:

شیشه لاکوبل فروشگاه

این شیشه مناسب فروشگاه عطر، ادکلن، ساعت فروشی ها، فودکورت ها، دستشویی ها، حمام ها، بیمارستان ها، اتاق‌های عمل، دفاتر اداری، تجاری، مطلب‌های پزشکان،  دندان پزشکی ها، رستوران ها، از ؟‌های تجاری به عنوان دیوارپوش شیشه لاکوبل لابی ها، دیوارپوش لاکوبل آسانسورها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیشه لاکوبل ساعت فروشی

این که ده شیشه با توجه به بزرگ نشان دادن فضا حس آرامش را به مشتری و خریدار منتقل می‌کند به طوری که برندهای معروف ساعت فروشی نظیر Rolex، diong gines، در فروشگاه خود از شیشه لاکوبل استفاده کرده اند.

شیشه لاکوبل عطر و ادکلن فروشی

عطر و ادکلن معروف اروپا و آمریکا با استفاده از دیوارپوش شیشه لاکوبل توانسته اند فروشگاه‌های خود جلوه خاصی بدهند زیرا که شیشه لاکوبل علاوه خاص کردن حس خرید بیشتری را به مشتری می‌دهند تنوع شیشه لاکوبل آن قدر بالا است که طراحان می‌توان تون رنگی بالایی با توجه رنگ فضا به فروشگاه‌های عطر و ادکلن بدهند. در این عرصه طراحان فرانسوی در فروشگاه‌های عطر و ادکلن از شیشه لاکوبل با رنگ‌های تیره بیشتر استفاده کرده اند.

شیشه لاکوبل فودکورت

می داند که رنگ زرد و نارنجی باعث اشتهای بیشتر می‌شوند به طوری که ؟ و طراحان داخلی معمولاً در طرح خود حتماً از شیشه لاکوبل فود کورت استفاده می‌کنند.

شیشه لاکوبل دیوار آسانسورها

شیشه دیوار ؟ آسانسور گزینه مناسبی به عنوان سنگ و رنگ‌های ساختمانی شده اند. شیشه لاکوبل دیوار آسانسور به عنوان سنگ، کاربردی زیادی در دیوارهای اطراف آسانسورها، لابی دارد از آن جا که کناف خیلی سریع از بقیه مصالح دیگر در اجرای پروژه‌های ساختمانی و تجاری استفاده می‌شود. معماران و طراحان دکوراسیون داخلی توجه خاصی به شیشه لاکوبل دیوار آسانسورها کرده اند زیرا هم زمان کمی صرف اجراء و انجام این شیشه‌ها کرده اند و هم سرعت بالای نصب ترجیح می‌دهند از شیشه‌های لاکوبل استفاده کنند.

شیشه لاکوبل ستون‌ها

ستون یکی از ارکان مهم در ساختمان و مجتمع‌های مسکونی، تجاری به حساب می‌آید با توجه به اینکه ستون‌ها در ساختمان در طبقه لابی با توجه ستون‌های آهنی یا بتنی بودن با توجه به این که شکل ظاهری این ستون‌ها نیز مناسب نیست با توجه به اجرای سریع شیشه لاکوبل می‌تواند یکی از متریال‌های مناسب برای دیوارپوش ستون محسوب می‌شود. شیشه لاکوبل ستون با توجه به اینکه در دسته شیشه دکوراتیو محسوب می‌شود شیشه لاکوبل با توجه به اینکه فضا را دل باز و روشن می‌کند باعث اصالت و نامدار شدن ساختمان می‌شود شیشه لاکوبل ستون را می‌تواند در دو دسته شیشه لاکوبل طرح دار و شیشه لاکوبل ساده تقسیم بندی کرد.

شیشه لاکوبل رستوران

از آن جا که در رستوران پخت و پز زیاد انجام می‌شود رستوران پی به این امر برده اند که جای کاشی از شیشه لاکوبل رستوران استفاده کنند هم زمان کمتری در امر نظافت و پاک کردن دیوارها صرف می‌کنند و هم به علت این شیشه لاکوبل می‌تواند با یک عدد رایت و دستمال تمیز شوند به همین علت طراحان داخلی سعی می‌کنند که دیگر از کاشی استفاده نکرده شیشه لاکوبل را جایگزین آن کرده اند.

شیشه لاکوبل دندان پزشکی

با توجه به این که دندان پزشکی یکی از نقاط حساس پزشکی محسوب می‌شود زیرا ؟ میکروب و باکتری باشد و اگر این گونه نباشد باعث عفونت و مریضی در بین بیماران می‌شود با توجه شیشه لاکوبل آنتی باکتریال بودند پزشکان به ؟ آمده اند که در مطب‌های خود حتماً از شیشه لاکوبل دندان پزشکی استفاده کنند. شیشه لاکوبل به همه ابعاد اندازه می‌توان در مطب خود استفاده کنند.

شیشه لاکوبل فست فودها

از طرفی زمان پخت در فست فود خیلی سریع است با توجه دقدقه وقت و زمان صرف کردن در هنگام تمیز کردن دیوارها و شیشه‌های اطراف گاز و فرها زیاد است مدیران این حرفه‌ها ترجیح می‌دهند از شیشه لاکوبل روی دیوارها خود استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های شیشه لاکوبل فست فودها این است که به راحتی لکه روغن و کثیفی با دستمال پاک و تمیز می‌شود این امر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود بنابراین گزینه خوبی به جای رنگ و کاشی و غیره می‌باشد.

شیشه لاکوبل هتل‌ها

از شیشه لاکوبل دیوار هتل اغلب به عنوان دیوارپوش لابی‌ها و راهروها در هتل‌ها مورد استفاده می‌گیرند. آن ؟ لابی‌ها و مکان پرتردد محسوب می‌شوند. آن جا که هتل مهمان خارجی زیاد هتل داران متریال خاص در دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌کنند شیشه لاکوبل هم یکی از این دست متریال محسوب می‌شوند.

شیشه لاکوبل آرایشگاه

شیشه لاکوبل در آرایشگاه‌ها می‌تواند حس و حال فضا را عوض کرده به عنوان تزیین دیوارهای داخلی آرایشگاه‌ها ؟ عوض کردن تِم داخلی آن استفاده می‌شود.

شیشه لاکوبل سالن‌های ورزشی و بدنسازی

از شیشه لاکوبل در طراحی داخلی سال‌های بدنسازی و ورزشی برای عوض محیط این سالن‌ها کاربرد دارند. دیوارپوش لاکوبل با توجه به تنوع رنگی بالایی که دارند می‌توانند حس شادی به سالن ورزشی بیاورند.

شیشه لاکوبل تهران

گروه شیشه و آینه سیروان در زمینه واردات و تولید شیشه لاکوبل فعالیت خود از 15 سال پیش آغاز کرده. شیشه لاکوبل با توجه به کشور تولیدکننده و سازنده می‌تواند در زمینه واردات شیشه لاکوبل به مشتریان عزیز خدمت ارائه دهند. گروه شیشه و آینه سیروان آماده ارائه خدمات در زمینه شیشه‌های لاکوبل و شیشه‌های رنگی در تهران و شهرستان می‌باشد در تهران با توجه به قطب اقتصادی کشور شیشه لاکوبل در تهران به تمامی نقاط این شهر و اطراف تهران ارسال و نصب می‌گردد.

فروش شیشه لاکوبل

با توجه به این که شیشه لاکوبل شیشه ای با رنگ‌های مختلف می‌باشد این شیشه با تنوع رنگی بیش از 50 رنگ مختلف می‌تواند ارائه شود. مرکز فروش شیشه لاکوبل با توجه به این شیشه لاکوبل ؟ و فضای زیاد می‌خواهد در انبارهای بزرگ و مکان‌های پوشیده باید نگهداری شود. شیشه لاکوبل در صندوق‌های چوبی بسته بندی شده و با کاور پلاستیکی بسته بندی شده. گروه شیشه و آینه سیروان با دار بودن سوله‌های بزرگ قادر انبار کردن و ؟ شیشه‌های لاکوبل در مرکز فروش شیشه لاکوبل در تهران می‌باشد.

بازار شیشه لاکوبل

شیشه و آینه سیراوان در بازار شیشه لاکوبل فعالیت زیادی دارد به طوری که همکاران، انبوه سازان زیادی خواهان همکاری با این مجموعه و گروه تولیدی هستند. در بازار شیشه لاکوبل کیفیت و قیمت حرف اول و تعیین کننده در ؟ بازار شیشه لاکوبل می‌زند. گروه شیشه و آینه سیروان با دستگاه تمام اتوماتیک روز دنیا قادر به خدمات به شما مشتریان و هموطنان عزیز می‌باشد. در بازار شیشه لاکوبل تنوع رنگی بیش از 50 رنگ مختلف در بازار موجود و قابل عرضه می‌باشد.

شیشه لاکوبل دفاتر اداری

شیشه لاکوبل می‌تواند دفاتر شرکت خود جلوه ای خاص و منحصر بفردی به شرکت و دفتر شما بدهد. شیشه لاکوبل دفاتر اداری را می‌توان در پشت میزها دیوارهای شرکت و حتی به عنوان ؟؟ استفاده کرد. شیشه‌های لاکوبل با توجه به این نور بازتاب کرده می‌تواند به اعتبار و اصالت شرکت شما کمک کند در اولین برخورد مراجعه کنندگان به شرکت آنها را جذب کرده و همچنین می‌توان به روی این شیشه لاکوبل لگو شرکت را ثبت کرده و به اعتبار شرکت ؟

شیشه لاکوبل شرکت تجاری

با توجه به این بین شرکت‌های تجاری رقبا از لحاظ دیزاین داخلی سعی می‌کنند طراحی داخلی را به گونه ای طراحی کند به شیوه منحصر به فرد به اعتبار شرکت خود بیفزایند. این شرکت‌ها با توجه به این که مهمان‌های خارجی زیادی دارند سعی می‌کنند از بهترین متریال‌های ممکن در شرکت خود استفاده کنند هم چنین طراحان داخلی می‌توانند از شیشه لاکوبل شرکت تجاری در زمینه دیوارپوش شیشه ای به میزهای شرکت از شیشه لاکوبل استفاده کنند.

شیشه لاکوبل مطب پزشکان

پزشکان با توجه به این که در مطب‌های خود مدت انتظار بیماران خود در مطب زیاد است می‌توانند از شیشه لاکوبل در مطب خود استفاده کنند. زیرا شیشه‌های لاکوبل با توجه رنگی کم دارند می‌توانند حس آرامش، دل پذیر و مریض و همراشان القا کنند شیشه لاکوبل مطب جای گزین رنگ ساختمانی در مطب پزشکان شده است زیرا هم باعث شکست نور شده و فضا را دل باز می‌کنند.

استفاده از آینه کار مدرن باعث هویت، اصالت و شخصیت منزل شما می‌شود زیرا که ایرانیان باستان هم در منازل خود از آینه کاری استفاده می‌کردند که هم اکنون در آثار تاریخی ما در اصفهان و یزد و شیراز مشهود است. استفاده شیوه جدید و مدرن آینه کاری با توجه به فضای خانه باید به شیوه باشد با طرح و چیدمان منزل شما هماهنگ باشد که ویژگی و خاص بودن منزل شما را برجسته و بزرگتر نشان بدهد به همین منظور باید بهترین دیوارها و پرترددترین دیوار را اختصاص به این کار باید داد.

چرا آینه کاری مدرن جزء کالای لوکس منازل قرار گرفته است؟

آینه کاری مدرن با لوکس منزل شما کمک می‌کند زیرا بازتاب درخشش یک جنس نشان دهنده لوکس بودن آن است.

آیا تا به حال عکس از خانه‌ها سلطنتی قدیمی را دیده اید؟ دیده اید با چنان زرق و برق این آینه خودنمایی می‌کنند یا همین تالار آینه بازار تهران که چگونه شکل لوکس و لاکچری بودن به این بنای تاریخی داده است و موجب گردیده که بنای تاریخی باعث شکوه و عظمت این بنا شده است و اخیراً آینه کاری مدرن با توجه به تنوع رنگی بالای که آینه‌ها نسبت به گذشته در وضعیت آینه کاری داشته اند با توجه به درخواست مشتری به رنگ دلخواه و مورد علاقه کارفرما و اجراء و نصب می‌گردد.